اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

اسطوخودوس می نویسد :

به رویاهات فکر کن و منحنی رو روی صورتت رسم کن

و بنظر شما اگر حمام نبود چه میشد ؟

این جانب به دختری پنج ساله از تهران تبدیل میشد 

که جز جیغ زدن و با اخم به بقیه نگاه کردن و یک پا را روی زمین کوبیدن کار دیگری بلد نبود !

بطور قطع من همه ی پیشرفهایم را مدیون وجود حمام هستم !

همه ی تصمیم های مهم زندگی ام را ‍، همه ی دلخوری هایم را ، همه گریه هایم را ، شادی هایم ، آوازهایم ، غرغرهایم،

عصبانیتم ، داستان هایم همه و همه را فقط حمام میداند و بس !

همه را به آبهایش سپرده ام 

حالا شما فرض کنید اگر حمام نبود !

حتی نمیخواهم به آن فکر کنم :)

مرسی حمام جان  که همیشه  هستی :دی

اسطوخودوس سبز :دی

نظرات  (۱)

06 January 16 ، 15:35 بانــوش :)
چه کارایی می شده تو حمام انجام داد و من انجام ندادم و از وجودش بی اطلاع بودم:))
ما فقط میریم خودمونو میشوریم میایم بیرون :دی
پاسخ:
اصن من عقیده دارم بمب اتم تو حموم اختراع شده :))
 واقعا میشه فق شستن باشه ؟
مگه میشههه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">