اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

اسطوخودوس می نویسد :

به رویاهات فکر کن و منحنی رو روی صورتت رسم کن

مثلا بیست سال بعد باشد 

من 35 ساله باشم و مینا 36 ساله و مهسا هم 39 یا 40 ساله 

مثلا دوباره دور هم جمع شده باشیم 

من یک گوشه نشسته باشم و در حال خواندن کتاب قصه باشم برای بچه هایمان !

مینا هم یک گوشه با لکه ی خون روی مانتواش ور برود و هی زیر لب لیچار بار مریض آخری اش بکند 

و من برایش گل گاوزبان ببرم تا کمی آرام شود 

مهسا هم در حال شمردن گردوها باشد 

گردوهایی که به تازگی با همسرش آنهارا از " دوازدهمن " جمع کرده اند

با ذوق و شوق یک نوجوان 16 ساله رویشان قیمت بگذارند !

این صحنه چقدر آشناست مگر نه ؟

خب داشتم می گفتم ، من برای بچه ها قصه بخوانم و آنها سراپا گوش شوند 

قصه ام که تمام شد به همه میوه تعارف میکنم 

زنگ در زده می شود و پسر کوچولوی مینا  با کمک مهسا در را باز میکند 

فاطمه و دو دختر و همسرش وارد می شوند 

سلام وعلیکی میکنیم و برایشان چای می آورم 

مهسا که تازه از شمردن گردوها فارغ شده 

از اوضاع کار و بارم می پرسد 

و من میگویم که همه چیز روبراه است !

کم کم مینا هم لبخند میزند

انگار لک خون را فراموش کرده 

دوباره میشویم همان دخترهای نوجوان که در قید و بند هیچ چیز نبودند 

دوباره با صدای بلند میخندیم

فارغ از کار و زندگی وهمسر و بچه

دوباره خاظره تعریف میکنیم و غش غش میخندیم 

- سپیده یادته وقتی بچه بودیم موقع قایم باشک تورو میزاشتیم توی ماشین لباسشویی ؟

و دوباره صدای قهقهه ها بلند میشود 

زنگ در زده میشود 

به ساعت نگاه میکنم 

میدانم که تویی 

مهسا میرود تا در را باز کند

نمیگذارم

خودم باید در را برایت باز کنم ...

خودم !

اسطوخودوس سبز :دی

نظرات  (۳)

21 January 16 ، 03:26 بیست و دو
مگه 15 سالته الان اسطوخودوس جان؟
پاسخ:
هووم:))
بله
21 January 16 ، 10:20 ابوالفضل ...
خیلی خوب بود...
پاسخ:
:)
22 January 16 ، 00:13 ثمین س.ن
امیدوارم بیست سال دیگه هم یه اسطوخدوس سبز مونده باشی:)
پاسخ:
بعید به نظر میرسه :)
ولی امیدوارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">