اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

اسطوخودوس می نویسد :

به رویاهات فکر کن و منحنی رو روی صورتت رسم کن

یعنی بعد از مدت ها یه آهنگ خوب گوش  داد ه باشم اینه ^^

به والله ستاره تویی

به والله چاره تویی

اونی که خوشبختت میکنه

به والله آره تویی :دی

اسطوخودوس سبز :دی

نظرات  (۵)

29 December 15 ، 18:45 مدل لباس
:D دانلودش نکردم ! حیف از حجم نت .
پاسخ:
حیف آقا جان واقعا حیف !
29 December 15 ، 19:31 ثمین س.ن
مسیر زندگی رو تغییر میده اصن:|
پاسخ:
به والله که تغییر میده :دی
29 December 15 ، 23:01 بیست و دو
دانلود کنم ببینم چیه
پاسخ:
خب واقعا امیدوارم خوشتون اومده باشه :)
30 December 15 ، 00:56 فو فا نو
یه جاش میگه منفیا رو از زندگیت بنداز بیرون برعکس محتوای یکی از پستات :پی
من خودم از لیریکش همین تیکه اش رو دوس دارم فقط :)

+ با درسا چطوری؟ یادته راجع بهش حرف زدیم؟ :))
پاسخ:
اون پستم که خودمو نمیگفم آقا جان !
یکی دیگرو میگفم :دی
من کلا دست به انداختن بیرون از زندگیم خوبه -ـ-(الکی)
آهنگه جالبی بود درکل !

آری آری ^^ یادمه
خوبن سلام دارن :)
30 December 15 ، 14:33 فو فا نو
همینجوری گفتم، قصد ایراد گرفتن نبود :))
اره جالب بود در کل خصوصا نوع خوندنش ک کلی ب موسیقیش میومد :)

سلامت باشن :))
پاسخ:
حرف شما متین :)
سلامت باشن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">