اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

اسطوخودوس می نویسد :

به رویاهات فکر کن و منحنی رو روی صورتت رسم کن

یک عدد من ِ بزرگ گم شده است !

لازم نیست به اداره ی پلیس مراجعه کنید 

فقط کافیست بدانید ، یک عدد من ِ بزرگ گم شده است !

میدانم مهم نیست 

بخدا میدانم!

بطور کل میدانم که برای هیچ کس مهم نیست !

اما 

همین که بگویم 

همین که بگویم یک  عدد من گمشده 

شاید کمکی کند !

شاید به آن من ِ لعنتی بگوید بیاید برگردد سرجایش !

من  ِ لعنتی عزیز تر از جانم !

من ِ من ِ من 

برگرد سرجایت 

دیوانه شده ام این روزها برگرد به قربانت 

میبینی چقدر قربان صدقه ات رفتم من  ِ عزیز ؟

حالا برمیگردی ؟

باور کن از وقتی گم شده ای 

انگار همه گم شده اند 

باورکن من جان 

او بر نمی گردد 

قول میدم برایت بهترشو پیدا کنم

قول میدهم من جان !

میدانم 

میدانم 

همان را میخواستی 

ولی 

نگاه کن من جان آن دخترک زودتر از تو پیدایش کرده بود

دیدی من جان ؟

دیدی برنمگیردد ؟

حالا برمیگردی سرجایت ؟

تروبه خدا بر گرد !

بدون ِ من 

بدجور گم شده ام !

اسطوخودوس سبز :دی

نظرات  (۱)

05 November 15 ، 12:09 سیـن بـانو ...
"یک من وسط زندگی‌ات گم شده است!"
پاسخ:
:)
گم شده پیدا میشود !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">