اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

اسطوخودوس می نویسد :

به رویاهات فکر کن و منحنی رو روی صورتت رسم کن

ببینید شما دوراه بیشتر ندارید 

یا آهنگ های جدید محسن چاووشیو گوش ندین 

یا شهرزادو بزارین کنار :)))

اسطوخودوس سبز :دی

نظرات  (۳)

01 January 16 ، 18:19 فو فا نو
من راه سوم رو انتخاب کردم :))
پاسخ:
و من هم :))
01 January 16 ، 22:10 بیست و دو
حالا من که شهرزاد نمیبینم اما چاوشی گوش میدم چی؟:/
پاسخ:
خب شما مشکلی ندارید :))
شما به گوش کردنتون ادامه بدید !
06 January 16 ، 15:33 بانــوش :)
یعنیییییییییی انقد تو این به ماهه اسم شهرزاد به گوشم خورده
تو اینستاگرام انقد گردنبند مرغ امین ؟! دیدم
دیووانه شدم :((
باید برم منم بگیرم ببینم چیه انقد تعریفش رو میکنن و طرفدار پیدا کرده
پاسخ:
خب یکی از قشنگ ترین سریال های عاشقانه ایرانه 
با بازی عالی شهاب حسینی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">