اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

اسطوخودوس می نویسد :

به رویاهات فکر کن و منحنی رو روی صورتت رسم کن

میدانی مشکل کجاس؟

مشکل از آنجایی شروع شد که من فکر میکردم اگر بروم مشهد و برگردم

دیگر همه چی درست میشود ٰ

فکر میکردم وقتی برگردم او بر میگردد ‍
دیگر در خانه کسی با کسی دعوا نمیکند و من هم احتمالا 

تبدیل به یک فرشته آسمانی شده ام که کلا پی درس و نمازش است .

نمیدانم چگونه و چرا ؟ اما همچین فکری میکردم

فکر میکردم بعد از برگشت از مشهد دیگر هیییچ مشکلی وجود نخواهد داشت 

شاید به همین خاطر الآن به شدت گیجم!

از وجود این همه مشکل

انگار انتظارشان را نداشته ام 

درصورتی که آنها بوده اند ! همیشه و مداوم !

نمیدانم پیش خودم چ فکری کرده بودم 

شاید به همین خاطر است که میگویم ایکاش نرفته بود م!

میدانی ؟ انگار یک امید عظیمی به خوب شدن داشتم و نابود شد

نمیدانم چرا همچین فکر کرده بودم؟!

شاید بخاطر همین انقدر خسته ام !

نمیتوانم هیچ چیزی را سامان ببخشم .

نمیدانم

شاید به همین خاطر باشد 

اسطوخودوس سبز :دی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">