اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

اسطوخودوس می نویسد :

به رویاهات فکر کن و منحنی رو روی صورتت رسم کن

چرا بعضی از آدمها همه چیزشان خوب است ؟

چرا انقدر خوبند ؟

چرا ؟

+چرا من یکی از آنها نیستم؟چرا ؟ چرا به آنها حسودیم می شود ؟:)

مشکلی دارم اگر  فکر میکنید می توانید کمک کنید بروید بخوانید :)))



حسودی عم میشود

دست خودم نیست 

به همه چیز حسودی عم میشود انگار 

به خوب بودن یکی از دوستانم!

خیلی از من موفق تر است

و نصف من هم برای موفق بودن تلاش نمی کند 

ولی خیلی موفق تر است 

حسودی عم میشود خب

چرا نمیشود من یکم موفقیت را بچشم ؟

چرا هیچ کار من بازدهی ندارد؟

چرا؟

خسته شدم دیگر !

روی خوش زندگی جان 

یه نگا کن به ما !

+موضوع درسی است :))))

اسطوخودوس سبز :دی

نظرات  (۷)

29 November 15 ، 01:09 یک عدد علی
اولا هر کی یه استعدادی داره ، یه جور فکر میکنه و زندگی 
دوما برای موفق شدن باید اولا هدف داشت ، بعد مسیرهای مختلفی رو ترسیم کرد و از اون مسیرها ساده ترینش رو انتخاب کرد
سوما برای بازدهی بیشتر باید روش درس خوندن رو عوض کرد ، استفاده از خلاصه نویسی و فیش نویسی و روش های دبگه ای که هست جواب میده
چهارما علاقه خیلی مهم هست که انگیزه رو میبره بالا، تمرکز فکری روی موضوع هم خیلی تاثیر گذاره و نکته مهم دیگه این که باید صبر داشت و از کار کردن خسته نشد تا نتیجه رو دید ، البته با روش آسان تر و راندمان بیشتر 
پاسخ:
مسعله ومشکل همین خسته شدنه !
احساس میکنم گفتن جمله نباید خسته شد خیلی آسونه برای بقیه :))
مثلا بنده خودم وقتی درس موردنظر رو میخونم بعد یه مدتی خسته میشم 
وقتی خسته میشم دیگه مغزم بازدهی کافی رو نداره ! خب این هدر دادن وقت محسوب میشه !
و این درس موردنظر جزو درسهاییست که علاقه بهشهم کمه 
در این صورت درصد موفقیت خیلیی کمتر از حد عادیه :))
واقعا به کمک نیاز دارم -ـ-

+فیش نویسی چیه دقیقا ؟
29 November 15 ، 13:54 بانو ف تک نقطه
بگردین اون خوب خوباتونو پیدا کنین :) :|
پاسخ:
من دقیقا نمیتونم تشخیص بدم اون خوب خوبام چی هس -ـ-
اصن بعیدم میدونم خوب خوبی وجود داشته باشه !
30 November 15 ، 01:33 یک عدد علی
فیش نویسی منظور استفاده از جعبه لایتنر یا جی 5 هست ، بنظر میاد اونجور میشه مطلب رو درک کرد حتی با کمبود علاقه 
پاسخ:
حتما امتحان میکنم :)
ممنون از راهنماییتون و قتی که گذاشین :)
01 December 15 ، 06:25 فو فا نو

اول این که اینی ک میگی غبطه اس نه حسودی چون دوس نداری ک چیزای خوبشونو از دست بدن یا اذیتشون کنی و اینا دیگه ها؟

فقط میتونم بگم ک حتی معمولی ترین ادم از لحاظ هوش و اینام در صورت تلاش واقعی میتونه به شغل و رتبه ی دلخواهش برسه. فقط بستگی داره بلد باشی چه طور تلاش کنی. مثلا تو این موارد برنامه ریزی و این چیزایی ک اقا علی گفتن خیلی تاثیر داره.
من نصف بیشتر دوران مدرسه ام رو تنبل بودم :)) خصوصا در رابطه با درسی ک دوس نداشتم، سعی هم نمیکردم بهتر شم. فقط دیگه وقتی مجبور میشدم مثلا تو امتحان ترم عربی رو بخونم ک تجدید نشم ب عنوان درس سعی میکردم نگاش نکنم، ازونجا ک عاشق  فهمیدنم سعی میکردم خودمو گول بزنم ک مهم نی حالا این چیه فقط سعی کن ب عنوان ی چیز جدید نگاهش کنی ک از خوندنش لذت نخواستیم لااقل بدت نیاد و بتونی تا اخرش بری :))  اگر تو هم خوشت میاد از تجربه های جدید و  فهمیدن و فلان و اینا امتحانش کن. رو من ک اگثرا جواب میداد

پاسخ:
خب درسایی که ازشون لذت میبرم زیادن :)
تقریبا درسی نیس که ازش بدم بیاد همشونو دوس دارم
تو بعضیا نسبت به بقیه موفق نیسم متاسفانه
این اذیتم میکنه ! عاره خیلی از درسا از راهه فهمیدنه :))
همین تلاش که میگین 
این سخته
خیلی تفریحا هست
مث اینستاگرام
نمیدونم
بزنم ازش ؟
به امید آینده ؟
02 December 15 ، 17:54 فو فا نو
6 ساعت نوشتم همش پرید :|||||||||||||||
ببین زدن از چیزایی ک دوس داری برای درس درست نیس مگر تنها چیزی ک دوس داری درست باشه چون اگر زمان خاصی رو برای رسیدن ب دوست داشتنیات نذاری باعث خستگی و زده شدن از درس و کاهش عملکرد مثبتت میشه. راهش اینه ک وقتتو کنترل کنی فقط. مثلا 4 ساعت درس خوندی خسته شدی بعد یه سر میری اینستا. ولی توجه کن ک این یه سر زدن 4 ساعت نشه :)) کنترل وقت ینی این. مثلا ب ملت بگو تو پستت ک نمیتونی مثل سابق فعالیت داشته باشی ک ناراحتم نشن ازت. مثلا اون سرت اگر ب دیدن عکسای بقیه ختم شه فقط و نهایتا 4 تا لایک و دیگه از کامنت دادن بگذر. لایک هم اگه بگذری ازش ک چ بهتر :))
تفریحای دیگه هم اگه داری میتونی روزی یکیشو انجام بدی یا اگر روزی دو سه بار استراحت داری هر دفعه یکیش. فقط سعی کن زمان این استراحتات زیاد نشه و صرفا برا انرژی گرفتنت باشه فقط.
پاسخ:
چق خوب  بود توصیت :))
حتما حتما ^ـ^
مرسی ازینکه بهم کمک کردی و وقت گذاشی :)
منکه میگم سعی کن خودت باشی، توی هر زمینه با درسی بهتری، سعی کن تمرکز موفقیتت رو روی اون بذاری :)
پاسخ:
توی درسایی که ضعیفم باید بیشتر تمرین کنم خب!
مثلا فیزیک ؟
مگه نه ؟
آره درسته باید روی درسایی که ضعیف هستی وقت بیشتری بذاری. :)
ولی منظورم این بود که درکلیتش شاید تو در یه زمینه ای راحتتر درک کنی و علاقمند هم باشی، شاید اونارو بتونی بکنی نقطه قوت خودت و نقطه حسادت بقیه البته :D
پاسخ:
بله بله ^ـ^
با تشکر بسیار :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">