اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

اسطوخودوس می نویسد :

به رویاهات فکر کن و منحنی رو روی صورتت رسم کن

- میخوام برم ازهمه جا

+اوکی 

- منو بخشیدی ؟

+ ( ایموجی خنده )

- با توعم منو بخشیدی ؟

+ چرا باید ببخشمت ؟ ( ایموجی خنده )

- چرا نباید؟

+ تا وقتی نگی چرا منم نمیگم !

- چرا چیو ؟

+چرای رفتار دیشبو امروزتو !

- تو فکر کردی کی هستی ؟ (ایموجی خنده )

+ من هیچی فکر نمیکنم !

- اشتبا نکن ( ایموجی خنده) حرف دیشبتو بهت گفم !

+ من اون حرفارو به همه میزنم !

-من همه نیستم ، میدونی من چق بی جنبم در برابر حرفات !

- ( ایموجی خنده ) من شبیه احمقام؟

+ زر نزن ! من بهت هیچ بدی نکردم باید منو ببخشی !

- ( ایموجی خنده )

+ تو حتی از دلم در نیاوردی !

- دیگه میتونی بری ( ایموجی خنده )

+ باشه ، دوست داشتم :)

- (ایموجی خنده ) خب ادامش ؟

+ ... 

رفتم !

امیدوارم بخشیده باشی !

بااینکه هیچ بدی در حقت نکردم :)

اسطوخودوس سبز :دی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">