اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

تلاش های بی وقفه ی یک اسوطوخودوس برای سبز شدن

اسطوخودس سبز

اسطوخودوس می نویسد :

به رویاهات فکر کن و منحنی رو روی صورتت رسم کن

داشت میگفت " من به عنوان یه دختر یه پا بَت منم " (bat man)

بهش نگا کرد و گف "‌آخه دخترا چجوری میتونن بت من باشن ؟‌‌ دخترا پنیرن دست بزنی میمیرن  همیشه

همیشه پسرا قهرمانو هیرو داستانن و میان دخترارو نجات میدن . آخه بت من و سوپر من و بن تن اگه دختر بودن

وااای خیلی خنده دار میشد !‌" 

 ----------------------------

طبق فیلمها 

دنیای ما بطور خلاصه خالی از هرگونه سوپر وو مَن هاست 

اما در دنیای واقعیمان  خالی ِ خالی نیست  !

خودم یه چنتاییشان را میشناسم !

مثل همین دختر همسایه بغلی ِ بغلی مان 

پدرش سرطان دارد و تنها نان بیار خانواده است و درس می خواند و مهربان است و

اهل نماز است و او بطور کلللل نشان دهنده ی یک سوپر وومن است !

اگر اینگونه حساب کنیم میشود گفت تمام دخترها و زنها یک سوپر وو من هستند !

به همین دلیل در هیچ فیلمی قهرمان ها و هیروها  زن نیستند !

شاید به همین دلیل باشد

چون به اندازه کافی در زندگی روزمره قهرمان هستند دیگر نیازی نیست در فیلم ها هم باشند

بگذارید در فیلمها همان نقش معشوقه منتظر را بازی کنند

شاید آرامش گم شده حاصل از قهرمان بازی هایشان را یافتند !

شاید !

سوپر وومن

+ باور کنید من به آن پسرک خودخواه گفتم "‌دخترا شیرَن یه دسته شمشیرَن "‌باور کنید که گفتم 

اسطوخودوس سبز :دی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">